TLD ASU 600-270 Équipement aéroportuaire à vendre - ID: 4828280 - Truck1 Belgique
Belgique - Français | EUR
00
S'identifier / s'inscrire
Catalogue
Vendre
Déposer une annonce

TLD ASU 600-270

Équipement aéroportuaireTLD ASU 600-270
Contacter le vendeur

Équipement aéroportuaire TLD ASU 600-270

Publié: 3an(s) 7mois

Ajouter aux Favoris
PDF
Équipement aéroportuaire TLD ASU 600-270: photos 1
Équipement aéroportuaire TLD ASU 600-270: photos 2
Ask for all available pictures

Publié: 3an(s) 7mois

Ajouter aux Favoris
PDF
Contacter le vendeur
Marque

Année de fabrication

2006
État

bon
Contrôle technique

01/2022
Heures d'utilisation

29
Poids total à charger

5136 kg
Longueur

5180 mm
Largeur

2080 mm
Hauteur

2230 mm
Сouleur

blanc
Stationnement

France, Paris CDG Airport, FRANCE

Avez-vous besoin d'expédition?

LIVRAISON
Rappeler
Moteur/transmission
type de carburant

diesel
moteur

Deutz BF8M1015CP
Supplementaire
unités en stock

1
garantie

livre du service téchnique

Demander plus d'information
Plus d'information

The ASU-600 Series is a line of truck or trailer

mounted continuous flow jet engine starting units,

producing 180-300 ppm of airflow at up to 40 psig

pressure.

Major components include an air-cooled rotary screw

compressor, the latest emissions-compliant diesel

engine, and the proven ACE air regulating system.

Standard features include dual mode operation,

automatic throttle roll-back and an easy access

canopy mounted on a rugged, galvanized steel

chassis. These components and features combine to

produce the most versatile and cost efficient air start

units on the market today.

DESIGN FEATURES

? “Oil-free dry-screw” rotary compressor Precision cutting of compressor rotors eliminates the need for teflon or other coatings, which can fail due to differential expansion between rotors and casing.

? Integral oil cooler and fan

? Double seals and ventilated intermediate chambers prevent oil contamination of rotors.

? Easy to operate, with engine / compressor instrumentation on control panel.

? Torsional isolation between male compressor rotor and built-in multiplying gearbox.

? Fully Galvanized Frame and powder-coated panels for unprecedented corrosion resistance

? Integrated housing, bolts directly to engine flywheel eliminating alignment problems.

? Automatic throttle roll-back system, to decrease engine speed when full output is not

required, reducing noise and fuel consumption.

? Two-mode operation - Air packs and jet start modes have independently adjustable supply pressures.

? Aircraft safety systems

– designed to protect from overpressure or loss of pressure during starting procedures.

? Safety systems, designed to protect the unit from damage due to high temperature or a loss of oil pressure.

? Normal compressor overhaul at 25,000 operating hours.

? Wide doors allow unhampered access to all components for ease of routine maintenance.

? Outlet air temperature of 3900F (200oC) assures quick starts.

? Two each 3-1/2” I.D. outlets provided

? Properly rated chassis cab or fifth wheel steering trailer

 Email  Appeler  WhatsApp

Contacter le vendeur

J'accepte le traitement et l'utilisation de mes données personnelles. Nos Conditions d'utilisation et notre Politique de confidentialité

Vortre mesage a été envoyé. Le vendeur vous répondra dès que possible.

Avez-vous besoin d'expédition?

Obtenir un devis d'expédition

LIVRAISON
France, Paris CDG Airport, FRANCE
Heure locale de vendeur:
00:34
Fiable
4 Plus de 4 ans avec Truck1

Personnes à contacter
Herve
العربية, Deutsch, English, Español, Français, Italiano

Contacter le vendeur

J'accepte le traitement et l'utilisation de mes données personnelles. Nos Conditions d'utilisation et notre Politique de confidentialité

Vortre mesage a été envoyé. Le vendeur vous répondra dès que possible.

Avez-vous besoin d'expédition?

Obtenir un devis d'expédition

LIVRAISON
En poursuivant la navigation sur ce site, vous confirmez votre consentement et votre autorisation du traitement de vos données personnelles, y compris l’utilisation des cookies et d’autres techniques de traçage. C’est destiné à l’amélioration et à la personnalisation de votre expérience sur ce site, nos autres sites et les sites des autres annonceurs qui collaborent avec nous. Nos partenaires peuvent aussi garder des cookies sur votre dispositif ou utiliser les autres techniques de collecte et de traitement des informations personnelles. Vous pouvez savoir plus sur nos moyens de traiter vos données personnelles.
t1 old test unit
t1 test unit - Ground support equipment
t1 test unit - Air Business GSE